Pro rezervaci je potřeba uhradit rezervační zálohu 50 % z ceny závazně objednaného ubytování. Tato rezervační záloha je nevratná. Zašleme Vám podklady pro bankovní převod. Jedná-li se o firemní pobyt, je nutno nám sdělit, na jakou fakturační adresu bude vystaven daňový doklad. Rezervace je závazná v okamžiku připsání zálohy na náš účet. V případě, že platba není uhrazena do 5 kalendářních dnů, má ubytovatel právo obsadit tento termín jinými hosty. Zaplacením rezervační zálohy objednavatel potvrzuje závaznost objednávky a následného doplatku ceny ubytování. Doplatek 50 % ceny za ubytování je hosty uhrazen těsně před příjezdem, nebo v den příjezdu na ubytování. V případě, že se jedná o firemní pobyt a platba je možná pouze bankovním převodem, je potřeba 50 % doplatek zaplatit ještě před příjezdem. Celkovou cenu za ubytování je možné také uhradit celou, neprodleně po objednání ubytování.
V případě zrušení rezervace ze strany hosta se host zavazuje toto sdělit ubytovateli neprodleně, kdy je mu tato skutečnost známa a učiní tak e-mailem na adresu ubytovatele.
V případě zrušení do 41 dnů před začátkem pobytu, je možné se písemně domluvit na jiném, jednom, závazném termínu čerpání ubytování. V případě zrušení 40 dnů a méně před začátkem pobytu, je rezervační záloha nevratná v plné výši, doplatek 50% ceny za ubytování zůstává splatný v objednaný den nástupu na ubytování. Náhradní termín není možný. Jedinou možností je, že host za sebe pro tento termín zajistí jiného hosta. Doporučujeme budoucím hostů pojištění pro zrušení pobytu z jakéhokoli důvodu. Nejsme plátci DPH.
Za úrazy, poškození a zničení majetku vůči třetí osobě, za škody způsobené přírodními živly, za škody způsobené třetími osobami neodpovídáme. Za další škody s těmito událostmi spojené také neodpovídáme. V případě, že se stane a něco rozbijete je nutné nás o tomto ihned informovat. Náhradu škody řešíme okamžitě na místě. V případě nemožnosti škodu vyřešit, zveme k této věci třetí stranu. Doporučujeme tedy, pro tyto případy, být pojištěni. Plnění pojistné události si host následně po zaplacení případné škody, řeší sám se svou pojišťovnou. Také doporučujeme mít pojištění pro zrušení pobytu z jakéhokoli důvodu.
/nevzniká nárok na vrácení platby za ubytování v celém zaplaceném termínu a za všechny osoby/
1/ při navýšení počtu ubytovaných osob bez domluvy s ubytovatelem
2/ při návštěvách dalších osob v ubytovacím zařízení bez domluvy s ubytovatelem
3/ při porušení zákazu rozdělávání ohně a kouření na penzionu (kouření je možné jen na určeném místě)
4/ při záměrném ničení a poškozování majetku ubytovatele
5/ při používání vlastních topidel, nebo jiných nestandardních elektrických a jiných zařízení
6/ při vnášení burčáku a dalších rozkvašených nápojů do celého penzionu
7/ při výskytu jakýchkoli zvířat hostů v objektu penzionu
Příjezd v čase od 15.00 hodin. V příjezdový den nám host sdělí přibližný čas příjezdu.
V čase od 10.00 hodin nebo dohodou.
Při odchodu z ubytování vypínejte světla a další spotřebiče. Zavřete všechny dveře, a to i ty na terasu. Větrejte okny se sítěmi, vyhnete se tak nevítaným návštěvám, jako jsou komáři, kočky a hlodavci. Venku nenechávejte přes noc nočním tvorům zbytky jídel, nápojů ani použité nádobí. Je-li něco nefunkční nebo rozbité, neprodleně nás, prosím, o tomto informujte. Nábytek a další zařízení sami nepřemísťujte. Ztráta klíčů je zpoplatněna částkou 2.000 Kč. Noční klid je ve venkovních prostorách od 22.00 do 7.00 hodin.
Pokud se na něco chcete zeptat, nebo byste rádi něco jinak, obraťte se na nás okamžitě a neodkládejte to.
Přejeme Vám hezký pobyt na jižní Moravě.
David Kallus, majitel
Aktualizce dne 9.7.2024
Těšíme se na Vás .....